June 27, 2008

Coke Club 3

Conceptrajz és a megfotózott változat. Megbízó: Publicis Hungary

3 comments:

benőke said...

érdekes látni, hogy miből lesz mi - thx for the post. a fotók tökjók, bár kicsit david lachapelle munkáira emlékeztetnek.. az a durva, hogy végül is a konceptrajz is megállna a maga lábán plakátként. ekkorák az elvárások kóláéknál, vagy benned teng túl a buzgalom:)? a kreatív rész mennyire a sajátod? végülis a fotós a koncept alapján dolgozik... lehet, hogy hülyeséget kérdezek, csak azt szeretném megtudni, hogyan épül fel a munkamódszer, ill. a -rendszer.

Cserkuti said...

Szia! Valóban Lachapelle volt az egyik kiindulási pont, a másik egy bohócos szürreálban utazó fotós (a neve nincs meg), továbbá az Adidas egykori barokkosan mozgalmas plakátjai (http://www.regi-shoes.com/images/gallery_images/274.jpg).

Alapkoncepció és sriptek az ügynökség kreatívjaitól és külsős kreatívoktól jönnek. Aztán a vizuális kivitelezés már rám van bízva, amit utána közösen gyúrunk tovább. Mindez azért ennyire "túllihegett", mert míg én viszonylag "olcsón" odarittyentek egy homokos beachet lelkes fiatalokkal, addig ugyanez a fotózásnál egy óriási műterem feltöltése több köbméternyi strandhomokkal, rakás modellel, világosítással, és az utómunkáról még nem is beszéltünk.

Szóval a buzgalom max azért volt több, mint általában, mert izgalmasan szokatlan reklámfeladat volt ez minden résztvevőnek, és mert a conceptekre adta áldását az ügyfél, ez alapján mehetett a fotózás.

Remélem, kielégítő voltam. :)

M le Tape said...

yesz, köszönöm