január 24, 2020

SOI – Illustrators 62




Beválogatták a Hollandi illusztrációit a New York-i Society of Illustrators éves tárlatára. Amikor 2001-ben a városban jártam, végiglátogattam több illusztrációs szentélyt is, köztük az épp akkor száz éves SOI-t, ami teljesen lenyűgözött. Aztán a kétezres években szerepeltem egy munkával a The Art of the Storyboard című kiállításukon, de ez a mostani mégis több annál: hiszen az eseményhez kapcsolódó évkönyvbe is bekerülnek a képeim, amivel részese leszek egy immár 62 részes sorozatnak, amiben általam rendkívül sokra tartott illusztrátorok szerepeltek az elmúlt évtizedekben. A fotók még az előkészítés fázisában készültek, közvetlenül a kiküldés előtt, mostanra már meg is érkeztek New Yorkba. Megnyitó: február 7-én.




2 megjegyzés:

Gyula Nemeth írta...

Itt is nagyon gratulálok. aze gyik legszebb könyv amit az elmult evekben lattam.

Cserkuti írta...

Köszi, Gyula. Nagyon. Viszont végre sörözhetnénk egyet. :)